Träning

Nu har jag äntligen kommit i gång och tränat igen, motivationen börjar komma tillbaka mer och mer.
I veckan var jag till Carina och tränade lite lydnad med Perry,tycker att det gick rätt så bra efter en lång vila från träningen.
Jag har inte alls haft någon motivation till att träna när det har varit så kallt och dåligt väder! 

På Tisdag ska jag samåka till Sthlm med Carina för att kolla Perrys höfter hoppar verkligen att det går bra för oss alla! Förhoppningsvis hinner vi träna lite innan också :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller tummarna nu för att höfterna är ok ;)

2011-01-19 @ 21:05:23
URL: http://www.maddes-hundar.se
Postat av: Mervi

Trevlig att du har bloggat lite och ses på torsdag.

kram

2011-01-23 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0